دست نوشته های یک ناشناس با ذهنی آشفته

دلنوشته هایم و روزمره هایم در بلاگفا که بیشترشون رو حذف کرد

دست نوشته های یک ناشناس با ذهنی آشفته

دلنوشته هایم و روزمره هایم در بلاگفا که بیشترشون رو حذف کرد

سومین روز تابستان سال شصت و یک در روزهای داغ جنوب بود که ((داوود)) شدم...من شیفتگی ام را به تابستان ، داغ ، شرجی و ((تیر)) از همان روزها دارم! (قلم)) از ابتدای زادنم با من ماند...عاشق عکس و عکاسی بودم اما مسیر زندگی ام عوش شد ... بزرگ تر که شدم وسعت دیدنی هایم به خبرنگاری رسید و امروز سردبیر روزنامه را با طعم خوشمزه ی (( ورزشی)) صرف می کنم! اینجا همان جاییست که قلم می زنم تمام آن هایی را که "باید" نگاشتن را می نویسم! از آنجا که کیفیت نظرها را بر کمیتشان ارجح می دانم, در کلبه ی تی به ره تنها نظرها و کامنت ها را تائید عمومی نخواهم کرد!

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

روزای سیاه

روزا میگذرن.... روزای سیاه ... روزای ساکت ... روزایی که منتظر هیشکی نیستم ! منتظر ؟نه هستم... اما هیشکی هیچ سراغی ازم نمیگیره !!! الآن یه هفته ست برق گوشیم تموم نشده ..هیشکی نه بهم زنگ میزنه نه sms میده . اگرم بمیرم گمون نمیکنم هیشکی خبردار بشه ...  حس میکنم سمت چپ بدنم خالیه حس میکنم قلب ندارم ..حس میکنم دارم خیلی بیهوده نفس میکشم ! اما خودم اصلا" نگران خودم نیستم ! یک ساله هر روز برام مثه جهنم گذشته ... درست توی روزایی که حس میکردم آرامش داره بهم نزدیک میشه همه چیز به هم ریخت ..همه چیز ! یکی بهم میگفت ماه صفر نحسه ! میگفت نحسیه ماه صفر دامنمونو گرفته ...مگه میشه ؟ من تا حالا این حرفو نشنیده بودم ! هر چی بوده کل آرزوهامو متلاشی کرده ... هرچی بوده خوردم کرده ! انقدر خورد شدم که سه ساعت حرف زدن با خدا هم هیچ کمکی بهم نمیکنه !!!! من یه شونه میخوام برای گریه ... یه آغوش برای پناه بردن ...دوتا گوش میخوام که منو حرفامو بشنون ... من یه قلب میخوام که عاشقم باشه !! هیچی بهم کمک نمیکنه وقتی نیست ...........................................!!!!!

 

نگران درهای بسته نیستم

باز می شوند همه شان.

نگران توام

که کدام طرف آستانه

می ایستی...

 

داوود نوشت :

توی دنیای من  هر چیزی مرزی داره وقتی از اون مرز تجاوز کنه مسخره میشه همه چی.... همه چی همه چی از مرزش تجاوز کردی !!!از مرز رابطه با احساستم تجاوز کردی ..این توی دنیای من یعنی خیانت !!!خیانت همیشه توی بغل یکی خوابیدن نیست ... بفهم !حالا هم دیگه هیچی برام  مهم نیست ............دنیای من عوض شده ...عوض شده دیدم نسبت به همه چیز!

  • ۹۵/۰۲/۲۴
  • ناشناس بی نام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی